Bestuurlijke bijeenkomst 2 v2

Uitstekende digitale dienstverlening

De kerntaak van gemeenten is het leveren van diensten en voorzieningen aan haar inwoners, om het welzijn, de veiligheid en de leefbaarheid in de gemeente te bevorderen. Het is essentieel om die dienstverlening ook in de toekomst op een uitstekende manier te blijven inzetten.

Dat dit op een digitale manier gebeurt is inmiddels een vanzelfsprekendheid. Helaas laat de kwaliteit van de digitale systemen bij veel gemeenten te wensen over waardoor dienstverlening onder druk staat.

Alleen met een moderne en gezamenlijke informatievoorziening kunnen wij, samen met andere overheidsorganisaties, uitstekende dienstverlening en slim data gedreven werken aan maatschappelijke opgaven in de toekomst blijven garanderen.

Kom samen met je bestuurder naar een van de vijf de bestuurlijke bijeenkomsten over de propositie voor het Transitieprogramma Common Ground! Laat je daar informeren en praat mee over hoe we gezamenlijk het digitale fundament voor alle gemeenten kunnen realiseren.

Alleen met elkaar kunnen we de kansen pakken om de dienstverlening te verbeteren en toekomstbestendig te maken. Niets doen of zelfstandig organiseren is geen optie!

Meer informatie over de data, locaties en hoe jij je aanmelden via deze link.